دانلود بازی جدید Mass Effect 3

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سومین شماره از سری Mass Effect در راه است و این بار باید در زمین پذیرای Reaper ها باشیم! تنها امید بشر فرمانده شپرد است و او به همراه یارانش می خواهد برای همیشه کهکشان را از وجود Reaper ها پاک کند. پس از عرضه یکی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه کند. اینبار Reaperها به کره زمین حمله کردند و در حالیکه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است که داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود که فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یک پایگاه را از بین ببرد. او با کنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای کمکی خود فرمان می دهد که از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یک انفجار بزرگ، شپرد از بالای سکو به پایین پرتاب می شود. ناگهان صدایی مهیب شنیده می شود و ما یک هیولای بسیار بزرگ فلزی را مشاهده می کنیم که از مرکز انفجار بلند می شود و در همین راستا Reaperها حمله می کنند. شپرد تصمیم می گیرد تا نیروهای خود را به عقب ببرد. در حالیکه به سمت دشمنان شلیک می کند، افراد گروه هم وی را همیاری می کنند. همه افراد سوار یک هاورکرافت می شوند و در حالیکه شپرد پشت یک Machine Gun نشسته، در حال فرار کردن از دست ربات غول پیکر هستند. ربات با سرعت آن ها را تعقیب می کند و شپرد در حال تیراندازی است. نکته بارزی که در این صحنه مشاهده می کنیم، گرافیک زیبای بازی است. BioWare اینبار توانسته سیاره مادری ما را به بهترین شکل طراحی کند و ما طبیعت آشنای زمین را مشاهده می کنیم. خورشید از دور دست می تابد و بازتاب نور آن از پشت ربات غول پیکر، بسیار زیبا است. طراحی شخصیت ها هم خیلی بهتر از قبل شده است. پس از یک تعقیب و گریز نفس گیر، ربات آتش می گیرد و از پا درمی آید. در حالیکه سکوت همه جا را فرا گرفته و همه چیز تمام شده به نظر می رسد، ربات دوباره با صدای تیری از جای خود بلند شده و دوباره تعقیب آغاز می شود. سکانس بعدی، به منطقه ای سبز با آبشارهای زیبا می رود که یک پایگاه بزرگ در وسط آن است. شپرد و هم تیمی هایش وارد آنجا می شوند و در این لحظه، Reaperها به پایگاه حمله می کنند. اکشن بازی همچنان همان سبک لذت بخش قبل را دارد. تیراندازی و سنگر گیری بسیار جذاب و لذت بخش است. بازی هیجان انگیز را پیش رو دارید. همینطور که سفینه های دشمن در اطراف فرود می آیند، شپرد با هم تیمی های خود همچنان پیش می رود. هوش مصنوعی دشمنان بسیار عالی کار شده است. آن ها به موقع سنگر گیری می کنند، از جلوی گلوله ها جاخالی می دهند و خود را هیچ وقت در تیررس شما بدون سنگر و پوشش رها نمی کنند. دست راست شپرد یک تیغه بسیار تیز دارد که در نبردهای نزدیک ظاهر می شود و شما می توانید با یک ضربه آن، دشمن را از پا درآورید. راوی نمایش، نحوه کارکرد این تیغه را توضیح می دهد و اشاره می کند که سیستم انتخاب اسلحه بازی همچنان مثل قبل بصورت دایره ای است. در قسمت Power Wheel هم می توانید به نیروهای خود فرمان دهید که به کجا بروند و در چه مکانی سنگر گیری کنند.هم اکنون می توانید این بازی را از این وب سایت دریافت نمائید.


تصاویری از محیط بازی :

Mass Effect 3 ScreenShot 1

Mass Effect 3 ScreenShot 2

Mass Effect 3 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP1) / Windows 7
Cpu: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD
Ram: 1GB XP / 2GB Vista / Win 7
Video Card: 256 MB, with support for PS 3.0 – GeForce 7900/Radeon X1800 or better
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 14 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

DVD 1

:: بخش اول ::

:: بخش دوم ::

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

DVD 2

:: بخش اول ::







♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی فایل setup.exe را اجرا کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

◄دانلود کرک نهایی Reloaded به صورت جداگانه ►

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

◄ Ashampoo Burning Studio 10 ►

◄ UltraISO Premium.v9 ►

◄ Alochol 120% ►

◄ Winrar 64 Bit ►

◄ Winrar 32Bit ►

◄ ۷Zip ►  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی جدید Mass Effect 3, ] [ 16:54 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom